Shopbox Integrationer

Som den centrale enhed i blandt dine forretnings-systemer, har du mulighed for at integrere alle dine backend systemer til vores digitale kassesystem og slippe for manuelle dataudvekslinger, udtræk og rapportering. Shopbox appen giver dig det fulde overblik.

Med Dinero får du regnskab software som lader dig hurtigt sende fakturaer, få overblik over din økonomi, og gemme regninger i ‘skyen’ så du er helt sikker på ikke at miste dem. Dinero er god til forretningsejere uden den store erfaring med regnskab grundet dens brugervenlighed og nemme læringskurve, og alt kan tilgås direkte fra din mobil hvis du vil følge med fra sidelinjen. Tryk på knappen herunder for at læse mere om Dinero.

Integration med e-conomic giver dig mulighed for at gå mere i dybden med dine virksomhedsdata. Med e-conomic kan du lave fakturaer, bestillinger og meget mere. Du kan holde styr på dine projekter, få overblik over dit budget og automatisere processer som abonnementer. Når du bruger e-conomic, vil data fra Shopbox automatisk vises i e-conomic. Tryk på knappen herunder for at læse mere om e-conomic.

Regnskab behøver slet ikke være så svært. Billy hjælper dig med at gemme regninger, sende fakturaer og holde styr på hvad du skylder i skat – alt sammen fra din telefon. Snart har du mulighed for at sende regninger direkte til kunderne, og følge med i hvordan det går med tilbagebetalingen. Du kan også koble Billy sammen med din bankkonto for bedre overblik. Tryk på knappen herunder for at læse mere om Billy.

Xena hjælper dig aktivt med alle de vigtige regnskabsfunktioner. Det er et komplet ERP-system med ordrer, tilbud og fakturaer. Men vi ved at der skal mere til. Derfor er Xena også udstyret med lagerstatus, automatisk bilagsregistrering, bankafstemning, integration med andre systemer og meget, meget mere. Shopbox er fuldt integreret med Xena. Det betyder, at kundens betaling automatisk registreres i regnskabet. Fx kan du i Shopbox finde en ordre frem fra Xena og gennemføre til betaling. Når betalingen er registreret, bliver det noteret på ordren i Xena.

En integration med Planday gør det endnu nemmere at drive virksomhed. Planday er det eneste sted for alle dine administrative opgaver - herunder personaleledelse, planlægning, kommunikation, tidssporing og rapportering. & # 10; Sammenlign indkomst- og lønomkostninger med Planday-integrationen. Se procentdelen af indtægter, du betaler i lønninger, så du kan oprette en tidsplan, der fungerer bedst for din virksomheds økonomiske sundhed. & # 10; Med denne integration overfører Shopbox automatisk indtægtsdata til Planday, når du slutter dagshandlen.

Integration med Microsoft Dynamics 365 Business Central giver dig mulighed for at gå endnu mere i dybden med dine virksomhedsdata end den almindelige Shopbox platform tilbyder. Med Microsoft Dynamics 365 Business Central Får du et bedre overblik over økonomien. Når du bruger Microsoft Dynamics 365 Business Central sammen med Shopbox, vil dine salgsdata fra Shopbox automatisk overføres til Business central, når du afslutter dagen.Business Central levere en omfattende løsning til virksomhedsadministration, der er udviklet til små og mellemstore virksomheder.